Új jelszó kérése
Like slackline!
Slackline teszt!

Nem tudsz dönteni melyik slackline-t válaszd?

Próbáld ki a SlackSuliban!

SlackSuli | Slackline oktatás Budapest

Szállítás

26.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES

26.000 Ft alatt, 1500Ft

MPL

GLS CsomagPont

Pick Pack Pont

 

HÁZTÓL - HÁZIG

2 000Ft

MPL házhoz szállítás

2 500Ft

GLS

Fizetési megoldás

Gibbon Slackline használata

A slackline felszerelése

 

 

 


Ügyelj a slackline rögzítési magasságára!

A kezdő slackline hevedereket (pl.: Gibbon Classic, Gibbon Funline) elég, ha 20-30 cm-es magasságban helyzed el. Ez gyakorláshoz elegendő és biztonságos magasság. Mondhatjuk úgy is, hogy a legkisebb felhasználó féllábszár magasságában érjen a heveder, amire kényelmesen fel ill. le lehet lépni

A haladó és profi slackline (pl.: Gibbon Jibline, Gibbon Surferline) a lábad közé véve ideális esetben nem éri el a legérzékenyebb testrészedet.. gondolj a jövő slackline generációjára!

 

Ne légy rest bemelegíteni!

Mint minden sportnál, a slackline használata előtt is nagyon fontos, hogy alaposan átmozgasd izmaidat és izületeidet. Sokan szeretnének egyszerűen rápattani a hevederre, de hidd el rendesen igénybe vesz! A sérülések elkerülése végett szánj néhány percet nyújtásra és relaxációra.

 

Helyezkedj el a kezdéshez

Állj a slackline mellé, azzal párhuzamosan és tedd fel a magabiztosabb lábad. A heveder a rögzítési pontokhoz közelebb stabilabb, ezért célszerű ott próbálkozni.

 

Határozottan szállj fel a hevederre

Úgy tudsz a legkönnyebben felállni a slackline-ra, ha a hevederen lévő lábadra határozottan ráterhelsz. Ha ezt túl lassan csinálod azt tapasztalhatod, hogy a heveder megállíthatatlanul elkezd jobbra-balra kilengeni. Persze kezdetben szokatlan lehet a slackline dinamikája és nem biztos, hogy megtalálod a középpontod, de pár alkalom és menni fog! Hozzá kell erősödni az izmaidnak.

 

Ne a lábadat figyeld

Mindig egy pár méterrel előtted lévő pontra nézz! Legjobb, ha a tekintetedet a slackline végére fókuszálod (de ne a fára). Először talán furcsa érzés, de hamar hozzászoksz meglátod!

Próbáld a felső tested egyenesen tartani, míg a lábaddal kissé rogyassz.

 

Használd a kezed

A csuklót váll fölött tartjuk, karokat enyhén behajlítva. A karok lazasága nagyon fontos. Ne tartsd vízszintesen és mereven. A kezünk a legfinomabb eszközünk, amivel vissza nyerhetjük az egyensúlyi pontunkat. 

 

Lazíts és koncentrálj

Elég, ha a slackline merev, Te legyél laza! Figyelj az egyenletes légzére és koncentrálj minden mozdulatra.